niedoreczone 2

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Sob, 14 Mar 1998, 18:06:43 CET

On Sat, 13 Mar 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> libfdisk - bibliotek z funkcjami fdiska - niestety podobno troche nie
>            dzialala tworzenie partycji (Pager?)
Tzn. nie udało mi się tego poprawnie ruszyć -- nawet standardowy program
testowy źle tworzył partycje (chodzi o wielkość -- losowa wielokrotność
8MB). Nie wiem więc co jest nie tak, tym bardziej, że w installerze RH
chyba działa to prawidłowo (? - nie wiem, bo fdiska ruszałem). Ale na
dione leży chyba nowsza (5.2) wersja wrzucona przez Pawła -- ponoć trochę
bugfixów tam jest, więc może już to działa. Nie mam czasu sprawdzić --
staram się zrobić to modinfo tak, żeby Paweł nie miał na co narzekać....
:)

> A co oglądałeś? Ze mnie się Paweł śmiał, że robię komentarze dla nie
> znających C :)))
Eeeeee, a widziałeś pldiliba? -- tam prawie w ogóle ich nie ma (a przecież
to jest jakieś 90% całego kodu). Niestety dziedzictwo po RH..... :(

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\