cvs i ftp

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Pią, 27 Mar 1998, 17:53:35 CET

On Sat, 27 Mar 1999, Paweł Gajda wrote:

> Napisałem niedawno, że wrzucę źródła do cvs w Gdańsku(?).
> Ponieważ nie tak dawno zgłaszane były zastrzeżenia co do szybkości
> łącza i nie wiem jak Wy się na to zapatrujecie, to prosiłbym o
> wypowiedzenie się ntt. W końcu będziemy z tego korzystać wszyscy.
> Więc jak, przerzucamy się ?
Ja do Gdańska to tak jakbym nie miał połączenia...

> Druga rzecz to ftp, dione pada co chwilę i IMO przydałby się jakiś
> mirror. Myślę, że jestem w stanie załatwić dostęp do ftp rw
> na serwerku k2(jeszcze nie umarł ni razu),
> czy prędkośc stamtąd jest zadowalająca
> (np http://mis.k2.net.pl/pldi/src/pldi-0.1.tar.bz2) ?
Dione padać już nie powinno -- po wymianie sprzętu jest ok.
dione.ids.pl/people/pager znów działa, jest czyste, więc można pakować
'dobre' pakiety.

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\