rpmmen ver. 0.1.8

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3_Ko=B3odziej?= pawelk w pld.org.pl
Nie, 11 Kwi 1999, 23:16:30 CEST

Witam.
Wreszcie zrobiłem.
1. w skład rpmmenlib'a wchodzą funkcję rpmmen_... i rpmpkgs_... .
2. można ustawić tylko jedną ścieżkę docelową
3 rpm'y mogą być w różnych katalogach. dla każdego katalogu można stworzyć
  odrębnego pkgseta. Każdy taki katalog może mieć swój plik coinst.rpmy
4. rpmpldi.[ch] to taki wraper'ek dla PLD-Insta
5. coś jeszcze, ale nie pamiętam co.
6. make - robi tylko lib'a; make test - przyklad; make all - wszystko
pkt'u 3 nie testowałem, ale wydaje mi się, że powinien działać.

Jakoś tak ostatnio mam mniej wolnego czasu (za miesiąc maturka), więc
narazie nie liczcie na moje zangażowanie w upiększanie kodu. Co najwyżej
jakby się pojawiły jakieś błędziki to z nimi powalczę.

A, jak zwykle będzie na mojej stronie
www.ids.pl/~pkollegu/rpmmen/

pkollegu w ids.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)