ModInfo 0.1.1

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 1 Kwi 1999, 20:42:34 CEST

On Thu, 1 Apr 1999, Piotr Grochowski wrote:

> [...]
> Czy ja więc dobrze rozumiem, że sugerujesz modinfo > /dev/null?

Tak, sugeruję zastosowanie do tego kunfa, może obejrzyj go i powiedz
co o nim sądzisz ?

> Nie wiem czemu. Prawa są dobrze ustawione, a i tak się nie da....

Wygląda na konf. serwera, da się to załatwić z adminem?  Może jakieś
osobne konto ftp_rw? Serwer jest jednak potrzebny.

> Wiesz.... Czytałem to kilka razy i jakoś nie mogę dojść do tego, o co ci
> chodzi.... Mógłbyś rozszerzyć?

Jak zapewne pamiętasz, uzgodniliśmy, że zrobisz
,,funkcje analogiczne do *mntent'', czyli sam parser.

Jeżeli robisz zczytywanie całej listy i wyszukiwanie to IMO trzeba
także zrobić od razu resztę, czyli zarządzanie załadowanymi modułami,
etc (nie będę się rozpisywał, obejrzyj rhinsta).

IMHO to musi robić jeden człowiek, a ja to już zacząłem i np. niezbyt
podoba mi się trzymanie danych o modułach w tablicy, lepszy do
tego celu będzie hash.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl