cvs na dione

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Śro, 7 Kwi 1999, 16:47:45 CEST

On Tue, 6 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> To chyba będzie problem. Z tego co wyczytałem(i nieco wypróbowałem),
> to nie ma możliwości zakładania kont tylko cvsowych, tzn każdy
> 'cvsuser' _musi_ istnieć w systemie - cvs robi po prostu setuid(). Tym
> samym musielibyśmy korzystać z cvsa jako 1 człek(no, akurat większość
> z nas ma konta na dione;-) :-(.  Hm, chyba, żeby za każdym razem
> molestować admina o zakładanie userów, ale to raczej nie przejdzie(?)
>
> Mogę się tu mylić, także ew. sprostowanie mile widziane.

Jak Tomek dawal mi rw to tworzyli tylko aliasa mailowego.
A w info cvs pisze:

   When authenticating a password, the server first checks for the user
in the CVS `passwd' file.  If it finds the user, it compares against
that password.  If it does not find the user, or if the CVS `passwd'
file does not exist, then the server tries to match the password using
the system's user-lookup routine.

Czyli jezeli jest autentykacja po haslach, to uzytkownicy musza byc dodani
do $CVSROOT/CVSROOT/passwd
Polecam info cvs - jest tam duzo informacji. A do przegladania polecam
pinfo (http://zeus.polsl.gliwice.pl/~pborys)

Cc idzie do kloczka, wiec jezeli sie myle, to on pewnie mnie poprawi.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|