cvs na dione

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Śro, 7 Kwi 1999, 20:42:28 CEST

On Tue, 6 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> To chyba będzie problem. Z tego co wyczytałem(i nieco wypróbowałem),
> to nie ma możliwości zakładania kont tylko cvsowych, tzn każdy
> 'cvsuser' _musi_ istnieć w systemie - cvs robi po prostu setuid(). Tym
> samym musielibyśmy korzystać z cvsa jako 1 człek(no, akurat większość
> z nas ma konta na dione;-) :-(.  Hm, chyba, żeby za każdym razem
> molestować admina o zakładanie userów, ale to raczej nie przejdzie(?)
Dlaczego? Lcamtuf jest bardzo tolerancyjny, i łatwo się z nim dogadać...
Tym bardziej, że userów nie będzie przecież wielu -- w zasadzie tylko my
(można jeszcze zrobić ro anonymous dla ludzi z zwenątrz)....

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\