cvs na dione

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Czw, 8 Kwi 1999, 00:10:37 CEST

On Wed, 7 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Ehm, nie jestem do tego przekonany. Będziemy mu po prostu zawracać
> głowę: dodaj usera, usuń usera i być może o jeszcze parę rzeczy
> (właśnie trenuję konfigurację).

No a co on ma innego do roboty :->
A tych userow w koncu nie bedzie tak duzo. Ew. mozna by sie bylo zapytac
czy on tam nie ma sudo i zrobic skrypt, ktory robilby wpis do shadowa,
taki jak mowil Tomek. Tylko nie wiadomo czy lcamtuf on by sie na to
zgodzil, ale mozna zapytac.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|