ModInfo 0.1.1 (fwd)

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 15:33:32 CEST

On Tue, 20 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Tak, parser niby jest. Zajmiesz się tą resztą?
?!?!?
Sorki. Ja się pogubiłem..... Proszę sprostuj, gdzie się mylę:
1. Chciałes parser
2. Moduł zarządzający modułami bezpośrednio korzysta z parsera.
Parser już masz (kunf), 2. robisz, więc co ja mam robić? Co to jest ta
reszta?

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\