BUGs in installer

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pią, 23 Kwi 1999, 08:30:35 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Paweł Kołodziej napisał(a):

> Wkońcu wyłożył się przy tym czytaniu pakietów (tocfile'a) czy nie ?

Wyłożył się podczas sprawdzania zależności między pakietami.
Wszystkie pakiety zostały poprawnie wczytane (komunikaty: ... added package).
Następnie wypisał informację, że następuje sprawdzanie zależności między
pakietami. I wówczas kilka takich samych linii i core.

> Z którego rpm'a były to pakiety?

Z wersji do 2.5.6. Tzn. były trochę namieszane, większość z devel'a oraz
kilka nowych (bez litery d w nazwie rewizji).

> Zachowałeś jeszcze gdzieś plik z logami
> (debug.log czy jakoś tak)? Jeśłi tak to podeślij (może być długie, więc
> lepiej chyba na priv'a do mnie (rpmmen to moja działka))

Prawdopodobnie jeszcze raz będę instalował PLD, z poprzedniego nie
zachowały się pliki debug.log (prawdę mówiąc to zapomniałem o nim :(().

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl