ModInfo 0.1.1 (fwd)

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Sob, 24 Kwi 1999, 14:51:55 CEST

On Wed, 21 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Chciałbym, żebyś go obejrzał(sam do końca jeszcze tego nie zrobiłem),
> i - jeżeli nie będziesz miał zastrzeżeń - przerzucił stworzone pliki
> na ten format. Reszta pozostaje i tak do zrobienia:
>
> - program/skrypt sprawdzający te pliki znaczeniowo(składniowo już
>   jest)
To wg. tego, co zrozumiałem z twoich ostatnich wywodów powinno byc częścią
modułu zarządzającego modułami (eh... można się zagmatwać....), a to
robisz ty....

> - skrypt wyciągający opis modułów z /Documentation/Configure.help
Nie umiem -- w skryptach nie siedzę.

> - README z instrukcją obsługi tego interesu
To powinien zrobić ten, kto robi moduł zarządzający, czyli Ty...

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\