cpioz.h - czy to jest konieczne

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Nie, 12 Gru 1999, 00:00:33 CET

On Fri, 10 Dec 1999, Paweł Kołodziej wrote:

>Właśnie zabrałem się za dołączenie rpmmenlib'a do pldi/main i wszytko było
>by dobrze, tylko że funkcja cpioStrerror jest już zdefiniowana w librpm.a.
>Nie wnikałem w to głboko, ale na początku tego pliku Paweł Gajda zaznaczył
>swoją obecnośc, więc może teraz On się wypowie co z tym zrobić.

Tam na poczatku pisze:
/*
   Module is derived from rpmlib (v2.5.6), modified for pldilib by Pawel
Gajda
*/

Czyli prawidlowo, ze sie rzuca. Ja bym byl za tym, zeby zmieniac nazwy
tego co bierzemy z innych bibliotek, bo potem wychodza takie klocki.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )