rpmmenlib 0.3.1 juz jest

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 3 Lip 1999, 23:31:51 CEST

Wiatam.
Zdałem co miałem zdać (tzn. czekam na wyniki) więc wrzeszcie mogłem zajżeć do
rpmmen'a. To co zrobiłem udostępniam pod wersją 0.3.1 . Działa toto z rpm
3.x i glibc 2.1.1. I wymaga gentocf'a 0.3 - koniecznie. Okazało się bowiem
że w poprzednim było usuwane jakieś pole które nagle zorbiło się istotne i
rpmlib sypał core'm :(. Narazie do gentocf'a wrzuciłem liste tagów z RH
(6.0) i dodałem SUMMARY i DESCRIPTION te dwa są przechowywane w odzielnej
bazie.
Jak bysći mieli ochoto to potestować to make all zrobi plik tt.
To by było na tyle...

PS. AFAIR to trurlib wymagał jakiś symbolicznych przeróbek przy przejściu na
glibc 2.1.1 (z 2.0.7)...
PPS. To co zrobiłem zaraz wyląduje na dione (o ile ten nie leży ).

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\