rpmmenlib 0.3.1 juz jest

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 5 Lip 1999, 14:53:52 CEST

On Sat, 3 Jul 1999, Paweł Kołodziej wrote:

[..]
> Jak bysći mieli ochoto to potestować to make all zrobi plik tt.
> To by było na tyle...

Jeszcze jedno. Ponieważ w rpmie 3.x zmieniły się funkcje do odczytu
plików cpio.gz, to wykroiłem ze starego te moduły i tym samym nie
korzystam już rpmliba. Oznacza to, że trzeba będzie przywrócić
przekierowywanie strerr w rpmmenie... Przepraszam za zamieszanie.

Przydałoby się jeszcze, ażeby któryś z Was, Ty lub Jarek zmontował,
przetestował i dostarczył już w miarę gotową wybieraczkę (i oczywiście
opiekował się tą działką w przyszłości). Ostatnio brakuje mi czasu
i gotowiec znacznie przyśpieszyłby premierę. Co Wy na to?

> PS. AFAIR to trurlib wymagał jakiś symbolicznych przeróbek przy przejściu na
> glibc 2.1.1 (z 2.0.7)...

Coś poza zmianą <db.h> na <db_185.h> w ndbhash.c + w xmallocs.h
dołożenie linijek typu:
#ifdef strdup
# undef strdup

?