Jestem z powrotem!

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 13 Lip 1999, 01:05:55 CEST

On Mon, Jul 12, 1999 at 04:52:52PM +0200, Piotr Grochowski wrote:
> Witajcie!
> Jestem z powrotem i gotów do roboty. Paweł! Daj mi coś! Np. skończyłeś to
> modinfo, czy może miałbym ja je przelecieć?

Nie ruszyłem go, poprawiłem tylko 2 małe błędy(łatkę podsyłam Ci prywatnie).

Poza tym roboty jest duużo, chociażby jakaś zgrubna konfiguracja po
instalacyjna. Z pilniejszych rzeczy moduł do zapisu konfiguracji sieci
(inaczej to wygląda w niż RH).

> PS. 3 tygodnie temu mówiłeś, że 0.2 bedzie za miesiąc (czyli za tydzień).
> Jak z tym będzie?

Niestety chyba się nie wyrobię :-(b. krucho teraz u mnie z czasem). Poza tym
wygląda na to, że nie będzie wybieraczki pakietów (Jarka odcięło i zdaje
się, że nie zdołał udostępnić ostatniej wersji(?)).

Za 1-2 dni udostępnię to co mam w tej chwili.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl