Jeszcze o modinfo.conf...

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 16 Lip 1999, 13:27:58 CEST

On Thu, Jul 15, 1999 at 11:29:24AM +0200, Piotr Grochowski wrote:
> HeY!
> Ze SCSI mam gorsze problemy. Przykład: BusLogic. Parametry przekazuje się
> jako string. Przykład:
> insmod BusLogic.o
> 'BusLogic_Options="QueueDepth:[,7,15];QueueDepth:32,BusSettleTime:30"'
> I co z tym? Mam wrażenie, Pawle, że trzebaby jakieś inne struktury konfiga
> wymyśleć.... Przynajmniej dla tych specyficznych driverów.

Może tak:
param = "BusLogic_Options"
param_args = ""
?

Hmm, ale na razie proponuję to pominąć. Myślę, że te parametry nie są
konieczne do startu sterownika(w rhinst są pominięte).
BTW masz źródła rhinsta z RH6.0? Jeżeli nie, to ściągnij koniecznie.
Plik modinfo.conf został z nich wygenerowany.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl