pkgssel

Jarek Woloszyn yossa w devil.inside.pin.pl
Pią, 16 Lip 1999, 18:48:02 CEST

Ok.
Na dione le¿± najnowsze checklist i pkgssel.
Nie wiem czy to bêdzie do koñca dzia³aæ, bo nie mog³em zrobiæ tocfile. Te nowe
gentocf u mnie siê wykrzacza³y. Stara³em siê go przystosowaæ do nowego
trurliba i rpmliba, ale mo¿e byæ parê b³êdów, szczególnie z tym rpmlibem do
rpma 3.0.
Nie wiem te¿ czy dobrze zrobi³em, bo po pobieraniu
przez rpmpldi_header_entry_get, RPMTAG_SIZE, czyli zmiennej int, te¿ robi³em
*_entry_free. Tak jak mówili¶my, ¿e po ka¿dym gecie bêdzie free. Nie wiem czy
to na pewno tak ma byæ. Tak¿e bêdzie potrzebnych parê zmian kosmetycznych.
Zajmie siê tym pewnie Pawe³, bo on ju¿w tym grzeba³ i w sumie to jest do¶æ
mocno zwi±zane z rpmlibem.

Mój modem na razie niezbyt chodzi, wiêc komunikowanie siê mam utrudnione.
Zreszt± w poniedia³ek jadê nad morze na jaki¶ czas :), wiêc te¿ by³oby trudno.

Aha. Wcze¶niej chyba nie udostepnialem wersji i zaznaczaniem dependencies,
wiec teraz tam jest. Tylko trzeba dorobic ta klepsydre.

wszystko na ftp://dione.ids.pl/people/yossa