cos nie tak z qsort'em?

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 18 Lip 1999, 15:12:41 CEST

Witam.
Zassałem pkgssel'a trochę poprzerabiałem, skompilowałem i .... core dumped :(
Może odrazu zaprezentuje wyniki przeprowadzonego dochodzenia:
wywala się w drugim wywołaniu funkcji cmp_names_and_types konkretnie na
wołaniu strcmp. Z jakiś powodów ta funkcja (cmp_names_and_types) dostaje
inne wskażniki niż były wcześniej wstawiane do tablicy (n_array). Jest to o
tyle dziwne, że bezpośrednio przed wołaniem n_arrary_sort_ex(..) wszytkie
dane w l->data[..] są poprawne.
Może to jakiś błąd w trurlibie (99.05.28), a może gdzieś indziej - poprostu
nie mam pojęcia. Jak macie jakieś pomysły to napiszcie.

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\