Jeszcze o modinfo.conf...

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 19 Lip 1999, 11:10:32 CEST

On Sat, 17 Jul 1999, Piotr Grochowski wrote:

> Hmmm.... Ale port, irq, itpd podaje się tak samo...

To może zróbmy tak jak napisałem powyżej. Te wartości podawane w
param_args będą pełnić rolę pomocniczą, a user i tak będzie mógł tam
wpisać co zechce.

> OK. Pociągnę. Może jakiś URL dla ułatwienia? ;)

Całość na mirrorach Red Hata(ok 12MB), okrojoną do źródeł wersję
wrzucę na <ftp://dione.ids.pl/people/pldi-inst/rh6install.tar.bz2>
(ok 240kB)

Paweł