rpmmen 0.3.2 (juz/dopiero teraz) jest

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 22 Lip 1999, 18:38:31 CEST

[czwartek, 22 lipiec 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> On Wed, Jul 21, 1999 at 11:04:50PM +0200, Paweł Kołodziej wrote:
>
> Czy zrobiłeś też, jak już kiedyś mówiliśmy, czytanie tych nagłówków
> z /installstuff na dysku dystrybucyjnym?

To jest tak: tocfile jest otwierany przez ioi_open (jeśli zrobimy
#define LOCAL_TOCFILE będzie otwierany przez open - do testowania),
natomaist tocfile.db jest otwierany przez db (via trurlib). I tu jest
problem - bo chyba nebardzo jest jak to zrobić via ioi_open (no chyba żeby
podmienić open() i close() )

> Ażeby używać jednej funkcji *cmp dla listy i tablicy.

zawsze mozna zrobić jakiegoś wraperka...

>  Dodatkowy plus to
> szybkwość - nawet ta rekurencyjna qsort() jest szybsza od qsort() z libc.

serio??? pamiętam że kiedyś robiłem testy i qsort włąsnej roboty był
znacznie wolniejszy od libc'oewgo. Muszę się temu przyjżeć :)

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\