locale

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Czw, 3 Cze 1999, 22:48:49 CEST

On Wed, 2 Jun 1999, Paweł Gajda wrote:

>Cóż, IMO udało się chłopakom stworzyć potworka. Jak napiszesz tutorial
>do tego, to może zaczniemy używać ;-))

Oj, teraz będzie ciężko. Jeżeli będzie potrzeba, to mogę to rozpracować i
coś skrobnąć. Ale na razie nie wyrabiam z czasem.
Jutro wyjeżdżam na 3 dni do znajomej, potem w czwartek na tydzień do
Anglii, a 21 czerwca egzaminy na agh.

>A poważnie, to może udałoby się jakoś to opakować? Albo po prostu
>zrobić własny, prosty buttbar, bo newtowego grida to raczej nie
>użyjemy do innych  celów.

no właśnie. Te gridy są jakieś takie toporne, bo wyglada to dość ohydnie i
strasznie zaciemnia kod :) Jeżeli znajdę czas to przynajmniej się temu
bliżej przyjrzę.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|