pkgssel 0.4.4 + checklist 0.0.6

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Czw, 3 Cze 1999, 22:44:38 CEST

On Thu, 3 Jun 1999, Paweł Kołodziej wrote:

>scale to raczej niebardzo - trudno jest zgadnąć ile przebiegów takiej jednej
>pętli się wykona. Ale może wystarczy jakaś "klepsydra" (-\|/-) ?

Wystarczy przecież mieć liczbę pakietów  i robić update scali co 1, czy
żeby nie mielić ekranem co 5 pakietów. Jeżeli przy niektórych nie trzeba
będzie nic sprawdzać, to scala szybciej poleci do przodu. Ale będzie mniej
więcej wiadomo ile już sprawdzono. Dlatego imho to by było najlepsze.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|