niedoreczone 2

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Sob, 13 Mar 1999, 22:49:59 CET

On Sat, 13 Mar 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> ----- Forwarded message from pld w bugs.pld.org.pl -----
> From: Przemek Borys <pborys w p-soft.silesia.linux.org.pl>
>
> EHLO Jarek!
>
> Acha. Czyli i ja poczekam.

tzn. czekamy, nie poprawiając modułów, które już są zrobione, bo Paweł
podobno trochę niektóre zmasakrował :)

> Widzia=B3em. Nie=BCle porozrzucane :(

No to ja moze zrobie maly opis tego co tam jest:
etherback - modul do emulowania sieci na komputrze bez karty eth.
fstabed - edytor fstaba
libfdisk - bibliotek z funkcjami fdiska - niestety podobno troche nie
           dzialala tworzenie partycji (Pager?)
lilo - modul lilo
newt-0.30-supp - patch na newta pozwalajacy dodawac checkboxy do listboxa
newtcw - wrapper c++ do newta - powstal na samym poczatku - obecnie i tak
wszystko pisane jest w C i czystym newt'cie.
pldilib - bibliotek na ktorej opiera sie caly instalator - sa to funkcje
          ktore pozniej sa wywolywane przez czesc ,,graficzna''
          instalatora
rpmmen - obsluga rpm'ow
srcsel - wybor zrodla instalacji

To jest to czym glownie trzeba sie interesowac.

> Za du=BFe ;(

Eeee... Jakies 2 MB tekstu?

> BTW: czemu tak ma=B3o komentarzy w kodzie?

A co oglądałeś? Ze mnie się Paweł śmiał, że robię komentarze dla nie
znających C :)))

> IMHO wypada cho=E6by zrobi=E6 jakie=B6 opisuj=B1ce co dana funkcja robi...

Takie powinny być. Przynajmniej takie są założenia :)

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer