cvs i ftp

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Sob, 27 Mar 1999, 23:52:50 CET

On Sat, 27 Mar 1999, Paweł Gajda wrote:

> Druga rzecz to ftp, dione pada co chwilę i IMO przydałby się jakiś
> mirror. Myślę, że jestem w stanie załatwić dostęp do ftp rw
> na serwerku k2(jeszcze nie umarł ni razu),
> czy prędkośc stamtąd jest zadowalająca
> (np http://mis.k2.net.pl/pldi/src/pldi-0.1.tar.bz2) ?

taka sobie.
dione powinno przestać padać. Przedwczoraj była wymiana dysku i teraz nie
powinno być problemów. Tylko Pager ma źle ustawione prawa do katalogow
(tylko r)

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer