Re: parę sugestii dot. rpmmen

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Sob, 27 Mar 1999, 23:50:47 CET

On Sat, 27 Mar 1999, Paweł Gajda wrote:

> - zauważyłem, że rpmen potrzebuje pkgsel i na odwrót,
>   IMHO nie powinno to mieć miejsca.

O właśnie. Zapomniałem o tym napisać jak po tym jak powstał rpmmen w
formie liba. Bo jak odpalałem make to dalej prosiło się o pkgsela, a ja
chciałem mieć samego rpmmena, bez przykładów. Także ja też gorąco proszę.
Niech rpmmenlib będzie tylko zbiorem funkcji do operowania na rpmach.
Program testowy powinien być opcjonalny i nie powinien mieć nic wspólnego
z selectorem. Tak żeby ktoś rozwijający rpmmena nie musiał się bawić
selectorem. W drugą stronę (selector potrzebuje rpmmena) wszystko jest ok.

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer