pkgssel 0.3.1

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Pią, 21 Maj 1999, 16:47:16 CEST

On Fri, 21 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> Czy chodzi Ci o to, że jeżeli np. perl będzie w grupie ,,Wielbłąd'' i
> ,,WWW-devel'', to użytkownik będzie mógł odznaczyć/zaznaczyć go 2
> razy? Jeżeli tak, to czytaj dalej ;-)
>
> Można tak spróbować zrobić, tylko ten licznik trzeba koniecznie jakoś
> pokazać(na życzenie) i umożliwić jego wyzerowanie.

Zaraz wrzuce binarki na dione, to zobaczysz jak jest teraz.

> [...]
> Trzymając się analogii z fs, to może zrobić to podobnie do mc/nc,
> w postaci panelu z pakietami i grupami jako pliki i katalogi?
>
> Zaznaczone elementy są podświetlane(i klamerkowane np <pakiet> - dla
> monitorów mono).
> Obsługa jak w nc
> - zaznaczanie/odznaczanie: '*', 'Ins', 'Del', '+' i wpisana maska.
> - F3 - podgląd zawratości + description + wymagane pakiety + coś tam
>   jeszcze
>
> Na dole okienko-status pakietu na którym jesteśmy: Summary+rozmiar
> oraz suma wielkości pakietów zaznaczonych.

Pomysl jest imo super. W sumie to bedzie tylko jeden panel, a druga czesc
ekranu bedzie wolna. Tylko trzeba zrobic tak jak w mc, ze np. Alt+T
zmienia typ panelu, na lista alfabetyczna, grupami rpma, grupami
selektora.

> IMHO zalet ma to mnóstwo:
> - gotowy projekt

Widzial ktos z was purp'a - jest to package manager dla rpm'a, tylko na
konsole napisany w ncurses - jest na rh-contrib.
Wlasnie w taki sposob mozna to zrobic - bedzie to bardzo wygodne.

> - mniej roboty z newtem(?)

Ja mysle, ze i tak zostanie newt-p2, bo dalej to bedzie robione na
zasadzie wskaznikow i te listy z pakietami to beda listy newta.

No i zeby nie bylo zadnych niejasnosci, nie bedzie mozna zaznaczac grupy -
bedzie mozna wejsc do srodka i zaznaczyc wszystkie pakiety, ale nie sama
grupe.

> PS. Żeby tylko nie wyszedł z tego debianowy dselect :-)

nie widzialem, ale slyszalem :)))

> PS2.  Dałbyś się namówić na udostępnianie także binarek(statycznie
> linkowane z newt-pN)? Chętnie bym obejrzał pkgselect, ale zanim się
> zbiorę i to pościągam, poustawiam, pokompiluję...

Zaraz beda z tego pkgsela.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|