pare latek

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 13 Maj 1999, 17:31:55 CEST

[czwartek, 13 maj 1999], Wojtek Bojdol napisał(a):

> jako ze zaczalem dopiero swoj zywot w pld, to rozpoczalem od ogladania
> srcow rpmmena

dziwna kolejnosc :)

> i tlumacze juz kolejno moje zmiany:
> nie podobaja mi sie tablice allokowane o rozmiarze 1000...

eee.... moze to sprawa gustu. W sumie też nie jestem tym zachwycony

> zmienilem to na allokacje malloc'em zaleznie od dlugosci tego, co tam
> bedzie wstawiane

Ech.... jak by co to powiedzieć - większość twojej pracy był już
niepotrzebna - większość z tego co podesłałeś już wcześniej zrobiłem...

> nie wiem tez czemu ktos chce zwalniac pamiec, ktora tuz potem bedzie
> zwalniana przez return...(char tmp[1000];(..);free(tmp);return;)

Eee.... to była taka pozostałość, kiedyś ten tmp byl mallocowany...

> nie jest dla mnie jasne jak mialo byc, ale:
> rpmmen.c -> rpmmen_install()
> TPkginfo **order;
> a na koncu:
> free(order);

Dla mnie w powyższym wszystko w pożąsiu.

> chodzilo moze o:
> free(*order);
> bo free(order) bedzie robione tak czy tak w return

??? jakim prawem ? Kto tak powiedział ? który kompilator tak robi? to było
by straszne ! Jakoś wydaje mi się że tu _nie_ masz racji :-|

> do tego przemieszane sa anglo-jezyczne komunikaty o bledach i
> polsko-jezyczne..trzeba to poprawic..:)

eee... trzeba - może po maturach ustnych

zajżyj na http://bugs.shadow.eu.org/~ser/doc/cvs-pl.html

> przydalby sie jakis chocby krotki...(ja jeszcze nie umiem tego uzywac...i
> musze sie zabrac do czytania man'a...:))

polecam  pinfo cvs   (lub info cvs)

[łatka]
jak napisałem wyżej, niestety większość z tego już jest nieaktualne.

PS. Czy ja kiedyś nie wysyłałem wersji 0.1.8

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)