rpmmen -> patch zmieniajacy tablice struktur na tablice wskaznikow

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Wto, 18 Maj 1999, 16:08:17 CEST

On Tue, 18 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> aha...
> fakt...tam tez przy odwolaniach do packages.costam trzeba dac
> packages->costam

no wlasnie tak zrobilem i niestety sie wykrzaczalo.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|