rpmmen -> patch zmieniajacy tablice struktur na tablice wskaznikow

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Czw, 20 Maj 1999, 17:05:16 CEST

On Thu, 20 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> :))
> kazdy sie moze mylic...(ja to niestety czesto robie)

testuj patche - wiem, ze to strasznie duzo roboty jak sie nie wie co gdzie
ma byc, ale dopoki Pawel tego nie przetestuje, ja poczekam :))

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|