rpmmen -> patch zmieniajacy tablice struktur na tablice wskaznikow

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 20 Maj 1999, 21:58:47 CEST

[poniedziałek, 17 maj 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> Sprawdziłem to (na wersji 0.1.8) i po przekompilowaniu pkgsela - z
> odpowiednimi zmianami - w strukturach dostalem smieci. Pawel sprawdz to i
> ew. popraw loadPkgs

Eee... ten patch w obecnej wersji _nie_ma prawa działać. W najbliższym
czasie planuje jednak wcielić w życie ide Wojtka (tablica wskaźników), ale
jednak chyba zrobie to sam od początku.
No tak, a w poniedziałek jeszcze czeka mnie ustny polski (jeszcze nic nie
umiem :( ).

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)