jaka nazwa w pkgssel

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 21 Maj 1999, 23:27:37 CEST

On Fri, 21 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> na poniedziałek muszę sobie opracować ponad 100 temattów na ustny polski.

Wziąłeś to zbyt dosłownie :-) Palić to się nie pali.

> Dobra, zrobię to. Przejrzałem info od db i wydaje mi się, że będzie to
> raczej proste. Mysłę że mogę obiecać, że pojawi się to w sobotę (29.05) po

Jak poszukasz, to na pewno znajdziesz jakieś przykłady, np w rpmlib
jest moduł dbindex.
Jeżeli znajdę czas, to podepnę db pod hash(a' la "tie" w
Perlu) - przyda się myślę także do innych rzeczy. Wtedy
zostanie dla Ciebie zrobienie tego w ludku.

[..]
> Czy ktoś próbował już na rpm-3.x przekompilować rpmmen'a ?
> Ja go jeszcze nie mam, i pocieszm się że może niechciało im się mocno
> przerabiać "właściwego" rpm i API rpmliba pozostało w miarę niezmienione.

API to rzecz ,,święta'', nie sądzę aby go zmienili bez wsparcia dla
poprzedniego.

> PS. a teraz wracam do świata Kochanowskiego, Mickiewicza, Asnyka i innych
> Witkacych...

No to pytanie na rozgrzewkę: czyje to? :-)

,, Gość się męczy we wszechświecie
   Nie na próżno -- ale przecie... ''

Paweł
--