jaka nazwa w pkgssel

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 22 Maj 1999, 20:38:07 CEST

On Sat, 22 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Trochę za słabo znam perla żeby wiedzieć o co Ci chodzi. man perlfunc też mi
> zbytnio nie pomógł. Mógłbyś trochę to przybliżyć ?

man perltie powinien to wyjaśnić:

NAME
       perltie - how to hide an object class in a simple variable

W perlu możesz zrobić np:

tie %hash, 'DB_File', "plik.db", O_RDONLY, 0444

I używasz zmiennej %hash, jak każdego hasha, z tym, że operujesz na
pliku plik.db. Funkcje dostarcza odpowiedni moduł, w powyższym
przykładzie jest to DB_File.

Ponieważ mamy moduł hash.c to chcę zrobić podobnie:
ht_new("file.db") -- i tak samo jak zwykłego hasha będzie można
używać plików db.

Uff, mam nadzieję, że coś tam wyjaśniłem.

> Coś mi się widzi, że u Ciebie bym nie zdał :-).
Ops, zapomniałem dopisać 2 części pytania:
To jeden z tych 4 panów, dla ułatwienia dodam że nazywa się na 'W' ;-)

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl