rpmmen -> patch zmieniajacy tablice struktur na tablice wskaznikow

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 24 Maj 1999, 19:03:45 CEST

egcs/pgcc generuje.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|