trurlib

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Wto, 25 Maj 1999, 00:07:38 CEST

Zdecydowałem się pisać pkgssela od razu pod trurlib i tak zupełnie przez
przypadek wyszło parę bugów :))

Pierwszy, to coś nie tak z nlist push i pop. push chyba działa, ale z
popem miałem czasem sigsegv. Nie wiem czy to moja wina, czy nie, ale ten
sam kod tylko po zmianie na narray zaczal normalnie dzialac. Nie
doszukiwalem sie bledu - postanowilem calosc przeniesc na narray. Tutaj
brawo dla Pawła, bo polegalo to tylko na sed 's/n_list/n_array/g' :)
No powiedzmy, bo musiałem zmienić listowe iterate na *_nth.

I wyszedł jeszcze jeden problem. Używałem lookupa i chciałem to zamienić
na bsearch. Niestety nie da się. W tablicach trzymam struktury, a szukać
chcę jednego pola w tej strukturze. Dlatego qsort musi byc wywolywany z
inna funkcja porownujaca, a bsearch z inna.

Przerobiona wersja lezy na dione.

Tylko, ze ten bsearch cos nie chce dzialac. Uzywales go Pawel kiedykolwiek?
Zobacz to testu - w test_array_2 dorobilem jednego bsearcha. Ustaw sobie
breaka na cmpstr_for_list. Ta procka powinna dostac dwa (char*), bo w tych
arrayach trzymane sa char*. U mnie te pointery wskazywaly na jakies
smieci.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|