trurlib

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Wto, 25 Maj 1999, 20:00:20 CEST

On Tue, 25 May 1999, Paweł Gajda wrote:

>Jedyne IMO rozsądne wyjście to nie sortowanie tego w bsearch, to bez
>sensu sortować to za każdym razem.  Ew. można wprowadzić znacznik
>czy_posortowana(z zapamiętaniem adresu funkcji cmp). Tak chyba zrobię.

i potem push usuwalby znacznik :)

>Za to był byk innego rodzaju: bsearch(data,...) zamiast bsearch(&data,

no wlasnie ja takich bajerach troche mi czasu zeszlo :) Ale zrobilem to
tak, ze podawalem &data w wywolaniu n_array_bsearch :)

>Akurat array wczoraj trochę rozgrzebałem i też znalazłem(i poprawiłem)
>parę błędów. Dorobiłem parę funkcji, może masz zapotrzebowanie na
>jakieś?

Raczej nie - to co mialem zrobic zrobilem z wykrzostaniem tych, które
były. Teraz bawię się checklistą - zrobienie z tego modułu było dobre, bo
teraz mogę to modyfikować do woli. A jest tego sporo. Moze jutro to
wrzuce.

>Obejrzę co zrobiłeś i postaram się wieczorem wrzucić następną
>wersję. Aha, może rób raczej łatki? Na razie używasz tego tylko
>Ty i nie ma to znaczenia, za to później może się zrobić bałagan.

nie ma sprawy.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|