pkgssel 0.4.1 oraz trurlib-99.05.28

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 28 Maj 1999, 09:53:20 CEST

On Fri, 28 May 1999, Paweł Gajda wrote:

>Pełen ciekawości chciałem obejrzeć, ale dostaję: undefined reference to
>`rpmpldi_header_entry_get' <- gdzie to jest?

Na dione jest moj patch na rpmmenliba. Jezeli ktoś nie chce może sobie
darować zmianę srcget - ja testuje z cd i muszę miec tocfile w '.'

>PS. Pamiętaj o '-p' przy scp. Musiałem się tam logować(oczywiście
>zrobiłem chmod 644).

juz zaliasowalem :)

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|