POMOCY (było Re: rpmmen c. 0.2.0 już jest)

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 31 Maj 1999, 15:05:11 CEST

On Mon, 31 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> [niedziela, 30 maj 1999], Paweł Gajda napisał(a):

[..]

> Wteydy nie. Taraz tak. Przerobiłem już wszytko, ale niestety nie działa.
> Tzn. wyskakuje z SIGSEV'em. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Ten sigsev
> wyskakuje jak robie free(ptr); a wcześniej jest
> ptr=n_dbhash_get(dbf,key);, a jeszcze wcześniej
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tego się nie zwalnia! Co zresztą jest zaznaczone w prototypie
"const void *" - nie dostajesz ostrzeżenia przy free(ptr)?

> dbf=n_dbhash_new_ex(GDB_FILE_NAME,O_RDONLY,0444,sizeof_str,sizeof_data,NULL);
> w dodatku nie dzieje się tak dla losowego pakietu, wylko zawsze dla
> WindowMaker-devel-0.20.0-1d.i386.rpm. Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego.
> Jak ktoś wie o czymś co może mi pomóc to prooooooszę - niech się odezwie...

Zaraz wrzucę na dione pakiet ccmalloc-0.2.3-5.i386.rpm
(do /home/ftp/people/pld-inst/pub/)

Polecam używanie go(lub czegoś podobnego), linkujesz
program z '-lccmalloc -ldl' i patrzysz co się stanie ;-)

Paweł