POMOCY (bylo Re: rpmmen c. 0.2.0 już jest)

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 31 Maj 1999, 17:20:11 CEST

On Mon, 31 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Hi.
> Pawel napsiał, że mam tej pamieci nie zwalniac (ale jeszcze tego listu ie
> otrzymałem). To kiedy ta pamięc będzie zwolniona, i czego mam użyć, żeby
> jednak móc otrzymaną pamieć zwolnić (inaczej mija się to z celem).

db używa jest wewnętrznego bufora-keszu, który zostanie zwolniony po
zamknięciu pliku. Rozmiarem można do pewnego stopnia sterować
poprzez (w przypadku hasha) HASHINFO.cachesize (man hash)

Paweł