crash

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 13 Lis 1999, 02:50:39 CET

On Thu, 11 Nov 1999, Artur Frysiak wrote:

>Udało mi się połączyć z serwerem ftp i pobrac z niego listę pakietów
>(tocfile). Po wyjściu z fdiska i przejściu do dalszego etapu złapałem
>SIGSEGV. Oto opis zdarzenia z cora:
>(gdb) where
>#0  0x400d448d in newtGridWrappedWindow () from /usr/lib/libnewt.so.0.50

wiget, wez to przesledz pod gdb. Bo z tego co ja zrobilem szybki przeglad
zrodel newta, to null mozna spokojnie uzywac. Chyba ze cos zepsuli w
newtcie 0.50, bo patrzylem po 0.40.

No i to miejsce jest pewnie jeszcze gdzies dalej bo u mnie ta funkcja ma 3
linijki :)

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )