automake/autoconf

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 19 Lis 1999, 21:49:32 CET

[środa, 17 listopad 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> No ale jaki duzy jest ten tocfile?

No spory, tak z 11 Mb (RH 6,1 - 646 pakietow). Wyciolem juz chyba wszystko co
mozna. Co on tam trzyma ?!? W każdym razie po wrzuceniu rozmiarów pakietów
do tocfile.db wybieraczka pakietów działa niemiłosiernie wolno - znacznie
poniżej poziomu akceptowalnego. A wszystkiemu jest winne wyliczanie
sumarycznego rozmiaru pakietów po każdym "enterze" od nowa . Trzeba będzie
jednak wrzucić rozmiary pakietów do pamięci - te pare kilo to i tak znikomy
procent tych 11Mb. Trochę się podłamałem, bo nie bardzo widzę możliwość
dalszego zmniejszenia tocfile'a :( . Ale z drugiej strony dl 1000 pakietów to
bedzie około 20Mb. Najwyżej uruhcomione na 8 Mb zaswapuje się na śmierć.
Na 32Mb RAM;u powinno chodzić bez kłopotów. BTW IMHO narazie ważniejsze jest
złożenie instalatora w jedną całość.

> Ja mialem dzisiaj. Jeszcze w piatek analiza i w srode algebra.

A ja dzisiaj napisałem analize i w środe algebra.

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \