Jak mozna pomoc

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 8 Paź 1999, 23:23:10 CEST

On Fri, 1 Oct 1999, Arkadiusz Rychlinski wrote:

>W jaki sposob moglbym pomoc przy tworzeniu instalatora dla PLD?

mozesz zobaczyc do lilo, bo na razie ja je doprowadzilem do stanu
kompilacji, ale nie mialem czasu potestowac.

W tej chwili moge miec male problemy z wrzucaniem poprawek do cvs'a bo
jeszcze nie za dobrze obczailem co i jak na uczelni. Chyba bede musial z
jakims pocketem chodzic.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|