Jak mozna pomoc

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Czw, 7 Paź 1999, 17:45:18 CEST

On Sun, 3 Oct 1999, Paweł Gajda wrote:

>Zaznajom się z cvsem, ściągnij i obejrzyj źródła z cvs.pld.org.pl
>oraz pliki TODO, coś sobie wybierz, daj znać na listę, załóż sobie
>konto (opis jak to zrobić na www.pld.org.pl) i do dzieła :-)

na razie trzeba to lilo doprowadzic do konca. Ja chwilowo nie mam dostepu
do cvs'a (tylko w weekendy i to nie wszystkie w domu), bo jakis ciec
ustalil, ze konta unixowe daja na pwr od 5 semestru.

Ale moze cos mi sie uda wykombinowac.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )