pkgssel 0.5

Jarek Woloszyn yossa w devil.inside.pin.pl
Śro, 15 Wrz 1999, 19:34:09 CEST

Skończyłem...

Chciałem donieść, że wydaje mi się, że pkgssel w takiej formie jak teraz może
się znaleźć w instalatorze.

Wprawdzie jest tam jedna dość dupna funkcja, ale niezbyt mam pomysł jak to
rozbić na mniejsze, bo wszystko jest do obsługi ui.

Działa z rpmmenem dostępnym na dione, newt-addonem i bibliotekami, które w tej
chwili są na ftp.

Obsługuje gridy, więc można go gettextować.
A właśnie. Zapomniałem dopisać, że jest jeszcze coś takiego jak
NEWT_ANCHOR_LEFT|RIGHT - służy do pozycjonowania komponentu przy ustawianiu go
na gridach (przedostatni parametr newtGridSetField)

Teraz zobaczę do tego lilo.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )