[pld-installer] Kolejność instalacji rpmów

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 10:00:39 CEST

poniedziałek 27/03/2000 22:40:47, Paweł Gajda:
> sobota 25/03/2000 19:49:04, Paweł Kołodziej:
[..]

> A może jednak zróbmy tak jak w RH, zamiast kombinować
> jak koń pod górkę? :-)

Skoro się nie sprzeciwiasz, wycofam Twoje ostatnie poprawki.
Zrobiłem już upgrade do rpma 3.0.4, na wersji sprzed podziału
na dwa coinsty i chcę to wrzucić do repoz.

Paweł