[pld-installer] Instalacja.

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 21:23:56 CEST

[sobota, 01 kwiecień 2000], Piotr Grochowski napisał(a):

> OK. W takim razie zainstaluję PLD poprzez stadium RH... ;)

Czy ja w takim razie dobrze rozumiem to co się dzieje:
- modul bootdisk -> ma byc podstawa dzialajacego na tym pakietu
instalatora
- wszystkie cechy prowizorki + wybor pakietow via pkgssel posiada juz
installer, tylko trzeba to po skladac do kupy.

Czy moglbym sie dowiedziec jak ma wygladac proces instalacji. Krok po
kroku. Tzn: start z bootkietki, uruchomienie installera:
- pytania instalera beda podobne do tego z RH ???

Obecnie uzywa sie tocfile -> czy moznaby to zrobic w debianowy sposob,
miescil by sie ten tocfile na CD, i na FTP. Najpierw pkgssel sciaga
sobie plik -> dalo by mozliwosc przegladu listy rzeczy do sciagniecia
itp, jak dselect.

Moznaby wtedy wydzielic pkgssel i puscic jako pakiet, ktory by pelnil
funkcje front-end'a na rpm. W koncu daloby to tez latwa mozliwosc
upgredowania systemu bez potrzeby uruchamiania instalatora jak w RH.

Jesli to tak ma wygladac to mnie utwierdzcie w tym ;-)), Jesli nie, to
to jest moja sugestia jako bylego debianowca ;-)).

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[                Star Trek Lives!                ]=-