czy ktos robi...

Lukasz Jachowicz honey w linux.net.pl
Śro, 12 Kwi 2000, 05:48:27 CEST

...instalator od strony menu itd., czy na razie trwaja prace tylko nad
strona techniczna? Chcialbym pomoc, ale w zwiazku z moja nie-doglebna
znajomoscia systemu, najbardziej bym sie przydal przy robieniu czesci z
menus. Nawet zaczalem juz conieco tworzyc :)

pozdrawiam
honey

ps: wiem, ze sam powinienem sprawdzic w zrodelkach, ale na razie probuje
sie zorientowac "co jest co" :)
--
http://www.linux.net.pl/
GENERAL: Oh, what's wrong with this thing? It's fuckin' Windows '98! Get Bill