TODO?

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 12 Gru 2000, 10:42:07 CET

Dnia Mon, Dec 11, 2000 at 10:28:56PM +0100, Serek/GNU napisał(a):

> wlasnie dlatego poruszam te delikatna kwestie :-)
>
> co zatem bedzie sie skladalo ostatecznie na instalator?

eh...
program minimum to (IMHO):
- shell
- skrypty do instalacji modolow jadra, konfiguracji karty sieciowej itp.
- fdisk
- mk2efs
- wybieraczka pakietow
- instalator pakietow
- cat /var/congratulations

czyli mniejwiecej zawartosc obecnej bootkietki (jak jeszcze dzialala ;)

program maximum:
- to samo co powyzej tylko ze wszystko robi sie prawie automatycznie z
  aniamacjami kleczacego pingwina itp, itd.
- pldconfig - wprawdzie nie wchadzacy w sklad instalatora jako takiego, ale
  np. mogl by byc pierwszym programem uruchamianym (automatycznie) po
 pierwszym zbootowaniu nowo zainstalowanego systemu.

> jesli napiszecie jakies konkrety, poskladam je w jedna
> calosc i efekt poloze na www.

<asekuranctwo> moze lepiej nie - ludzie beda mieli pretensje ze na www
wisito juz 3 miesiac/rok a jeszcze nikt tego na oczy nie widzal
</asekuranctwo>

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl