TODO?

Wto, 12 Gru 2000, 11:13:06 CET

On Tue, 12 Dec 2000, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> [...]

Błąd ten został poprawiony w pakiecie kernel-BOOT z którego ma być brana
binarka kernela do instalatora ca~ dwa miesiace temu. Jeżeli Sebastian
tego nie zrobił to już inna sprawa.
Wogóle sprawa prowizorki akurat dla mnie jest dość denerwujaca.
Nadal nie wiem co jeszcze brakuje żeby można było znowu zacząć wystawiać
ISO img. Sebastain możesz coś w tym temacie ?

kloczek