Timezone.

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 8 Sty 2000, 01:02:00 CET

piątek 07/01/2000 22:17:48, Piotr Grochowski:
> On Fri, 7 Jan 2000, Paweł Gajda wrote:
>
> OK, w zasadzie zostało mi już z tym niewiele do zrobienia. Sądzę że za dwa
> dni podeślę. Jeszcze pytanko: w takim razie installer RH uruchamia do
> konf. myszy, strefy, etc. zewnętrzne progi? (nie zagłębiałem się w źródła
> samego installera, a tak mnie to trochę ciekawi). W każdym razie rozumiem,
> że w naszym instalatorze tak to będzie?

W RH jest to i w instalatorze, i jako osobne narzędzia.

Czy będziemy je odpalać przy instalacji, czy też przy pierwszym zalogowaniu
się roota na nowym systemie to kwestia do ew. przedyskutowania. Uważam, że
lepiej ograniczyć funkcje instalatora do niezbędnego minimum, a konfigurację
robić już na zainstalowanym systemie.  W ten sposób moduł sysconf/ jest
niezależny od inst., co jest IMO dużym plusem.

> PaGer
> PS. Widzę, że wreszcie, po dłuższej przerwie i ty się pojawiłeś. Może
> wreszcie dokończymy ten instalator, bo ostatnio związana jest z nim niezła
> burza....

Iiitam, co to za burza bez deszczu ;-)

Paweł
--