lilo

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Wto, 11 Sty 2000, 12:17:09 CET

On pią, sty 07, 2000 at 01:40:22 +0100, Paweł Gajda wrote:
> Poprawiłem (jak mi się wydaje) błąd na którym
> wywalał się lilotest. Niestety w wywala się nieco dalej,
> w lilo.c:
>
> Jarek, zajmiesz się tym?

bo w lilo jeszcze troche roboty jest. Ja go zmienialem tylko zeby sie
skompilowal z nowym api pldilib, ale nie sprawdzalem innych bugow. W ten
weekend do niego zagladne. bo w tygodniu nie mam czasu - jutro mam 3 kola.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )