Niesmiertelny ogryzek

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 15 Sty 2000, 07:15:11 CET

[piątek, 07 styczeń 2000], Paweł Gajda napisał(a):

> Jakoś nie mogę doprowadzić do tego samego u siebie, mógłbyś
> tymczasowo dołożyć linijkę:
>
> fstab_write(curr_fstab, "/tmp/fstab");
>
> tuż przed 104 linią w fs.c i podesłać mi tak powstały /tmp/fstab?

oto on:

/dev/hda6         swap                 swap    defaults           0 0
/dev/hdc1         /                    ext2    defaults           1 1
none              /proc                proc    defaults           0 0
none              /dev/pts             devpts  gid=5,mode=620     0 0

Zapomnialem wtedy napisac, że uruchaiam to na dzialającym systemie. Ale to
chyba niewiele zmienia (isort dziala).

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \